Adventný kalendár – predvianočné must-have!

img_1556

img_1560

…a máme tu december! Posledný mesiac v roku, kedy sa oslavujú Vianoce. Pred nimi máme ešte advent a ja som sa tento rok rozhodla, že jeden adventný kalendár nestačí, a tak som si zaobstarala dva. Jeden tradičný čokoládový od Lindtu, švajčiarskeho výrobcu tých najlepších čokolád na svete (aspoň podľa mna :)) a druhý je beauty kalendár od francúzskej značky L’Occitane.

Lindt čokoládový adventný kalendár

img_1565

img_1575

Lindt je moja obľúbená značka čokolád a ich adventný kalendár som si chcela kúpiť už minulý rok, ale podarilo sa mi to až teraz. Vybrala som si ten v tvare Mikuláša, ktorý má na sebe namiesto klasického červeného obleku čierny, na nose slnečné okuliare a na vreci s darčekmi má napísane “Xmas rocks.”

img_1574

img_1591

Nie je to klasický adventný kalendár od Lindtu, ale vo vnútri sú čokolády z ich kolekcie HELLO, ktorá ponúka príchute ako karamelové brownie, sladký popcorn alebo jahodový cheesecake. Keď otvoríte okienka pre jednotlivé dni vo vnútri samozrejme nájdete malú čokoládku s príchuťou jednej z čokolád z Lindt HELLO kolekcie. Veľmi sa mi páči, že na druhej strane dvierok je vždy napísaný nejaký pekný a niečím výnimočný výrok, napríklad “Let’s do ‘we should’t be doing this’- things” alebo “From HELLO with love.

img_1662

Týmto kalendárom určite netrafíte vedľa, či už ho darujete dieťaťu alebo dospelému.

L’Occitane beauty adventný kalendár

img_1567

img_1568

Prvýkrát som si tento rok okrem klasického čokoládového kúpila aj beauty adventný kalendár. Neviem kedy presne začali kozmetické značky s ich výrobou, ale mne sa tento nápad velľmi páči. Ja som ich objavila až minulý rok vďaka mojim obľúbeným youtuberom, ktorí ich počas vlogmas postupne otvárali. Tento rok som si preto urobila v novembri malý prieskum dostupných beauty adventných kalendárov a vybrala ten, ktorý sa mi páčil dizajnom, výberom produktov, ukrytých vo vnutri a zároveň ma finančne nezruinoval. Ceny takýchto kalendárov sa pohybujú od 30 eur až do 200 eur! Okrem toho značka L’Occitane patrí medzi moje obľúbené, tak som si povedala, že si spravím radosť.

img_1596

img_1606

Vo vnútri nájdete miniatúrky najobľúbenejších produktov od L’Occitane. Nechýbajú krémy na ruky s vôňou pivónky, ruže alebo obohatené bambuckým maslom. Ďalej sprchový gel alebo telové mlieko s mojou milovanou levanduľou, potom v ňom môžete nájsť šampón s 5 esenciálnymi olejmi a mnoho iných úžasných produktov. Myslím, že je to skvelý darček pre niekoho, kto má L’Occitane rád a táto značka patrí medzi jeho obľúbené. Odporučila by som ho však aj tým, ktorý L’Occitane nepoznajú, lebo tento adventný kalendár je dobrý spôsob ako sa s touto značkou zoznámiť a vyskúšať viacero produktov naraz.

img_1660

img_1673

Ďalším plusom je, že jednotlivé produkty sú v cestovných veľkostiach, čiže mnoho z nich môžete použiť počas dovolenky a nemusíte so sebou ťahať veľké balenia, ktoré máte v kúpeľni. Aspoň ja to tak plánujem. Dokonca sa mi to už aj podarilo, keď som bola pred Vianocami v Budapešti (príspevok sa už pripravuje 🙂 ) zobrala som si tam jeden zo sprchových gélov, ktoré som v adventnom kalendári našla.

img_1670

img_1669

Na záver dúfam, že sa vám dnešný blogový príspevok páčil a ak ste aj vy mali pred Vianocami adventné kalendáre, napíšte mi do komentárov aké to boli. Bude to pre mňa super inšpirácia na budúci rok a ktovie možno ich bude viac ako len dva 😉 .

Leave a Reply

