Paris Fashion Week S/S 2017 – Chanel

Parížsky fashion week a s ním aj rad tých najdôležitejších módnych udalostí tejto jesene sa skončil túto stredu 5.októbra. Ja som však neodolala a musela som ešte napísať o kolekcii Chanel. Prehliadky Chanel sú vždy výnimočným zážitkom, či už ide o haute couture alebo ready-to-wear kolekcie, a ani teraz tomu nebolo inak. Chanel je proste Chanel.

Predvádzacie mólo bolo situované ako obrovský sálový počítač. Nie je mi úplne jasné, čo tým Karl Lagerfeld chcel povedať, možno chcel poukázať na veľké módne korporácie, ktoré zbierajú dáta a spracúvajú ich do štatistík za účelom vytvorenia nových produktov. Najnezvyčajnejšou časťou prehliadky asi bolo, keď na mólo vystúpili dvaja Chanel – boti oblečení do ikonických chanelovských kostýmov. Ktovie, možno práve oni stoja na čele tohto módneho domu 😉 .

Vráťme sa, ale späť ku kolekcii, tá bola plná chanelovského tvídu; jemného hodvábu a čipky, kto si myslí, že spodné prádlo nepatrí na prehliadku sa veľmi mýli; pekných šifónových letných šiat a typických perlových náhrdelníkov. Všetko to bolo odprezentované v jasných letných farbách.

Z 87 modelov som pre vás vybrala 44 lookov, ktoré sa mi páčili najviac.

Zdroj fotiek: http://www.vogue.com/fashion-shows/spring-2017-ready-to-wear/chanel/slideshow/collection

Ako sa vám páčila najnovšia ready-to-wear kolekcia Chanel? Vybrali by ste si niečo? Napíšte mi do komentárov. Budem sa tešiť 🙂 !

Leave a Reply

