Milan Fashion Week S/S 2017 – Prada

Milánsky fashion week sa nám pomaly, ale isto končí a doteraz ste si mohli prečítať o výnimočných kolekciách módnych domov Gucci a Fendi. Muccia Prada nám tento rok vo svojej ready-to-wear kolekcii ponúkla víziu budúcej minulosti.

Prvá modelka, ktorá vyšla na mólo mala na sebe jednoduché čierne tielko a skladanú sukňu po kolená, zaspomínali sme si tak na minimalizmus 90.rokov minulého storočia, napriek tomu to nebola retrospektívnaa kolekcia.  Na viacerých kúskoch bolo videť vášeň Muccie Prada pre Art Deco potlač, stačí spomenúť čierno-biele midi šaty s farebným akcentom na rukávoch a nechýbali ani hot pants á la 40. roky, aké nosila napríklad hollywoodska hviezda Betty Garble. Najvýraznejším prvkom celej kolekcie, ale bolo pštrosie perie, ktoré bolo vážne na všetkom, od trenčkotov cez sukne až po kabelky a topánky. Ja sa neviem rozhodnúť, či sa mi to páčilo alebo nie. Na rukávoch bieleho trenčkotu alebo ako štóla k čiernym midi šatám to bolo dokonalé, ale napríklad na hodvábnych pyžamových kostýmoch mi pštrosie perie pripadalo gýčové. Takže, aby som to zhrnula, zostávam niekde medzi.

Celú kolekciu môžete teraz obdivovať aj vy v galérii.

Zdroj fotiek: http://www.vogue.com/fashion-shows/spring-2017-ready-to-wear/prada/slideshow/collection

Na koniec by som chcela vedieť, čo si myslíte kolekcii vy? Páčilo sa vám ako Prada zakomponovala pštrosie perie do svojich modelov? Napíšte mi do komentárov!

Leave a Reply

