New York Fashion Week S/S 2017 – Vera Wang

Po uploadnutí blogového postu o kolekcii Oscara de la Rentu dnes ráno, ma napadlo, že nikde nie je napísane, že by som mala pridať len jeden blogový príspevok za deň 🙂 . Takže dnes si môžete prečítať aj o prehliadke Very Wang.

Mnohí si pri jej mene predstavia exkluzívne svadobné šaty, v akých sa túži vydávať snáď každá nevesta. Táto rodáčka z New Yorku je pravdepodobne najznámejšou návrhárkou svadobných šiat na svete. Z jej najnovšej prêt-à-porter kolekcie pre jar a leto 2017 by ste to, ale neuhádli, pretože tá bola čierna, čierna a ešte raz čierna.

Prehliadka začala sériou korzetových sák horizonálne strihaných nad prsiami. Jediným spestrením boli rukávy siahajúcu až po končeky prstov a aby korešpondovali z čiernou farbou korzetov boli buď hnedé alebo v námorníckej modrej. Vera navrstvila saká na cropped topy odhaľujúce brucho, ktoré boli doplnené peplunvými šortkami. V kolekcii boli odprezentované hneď dva z najvačších trendov tejto sezóny, korzety a strihy odkrývajúce ramená. Následne nám predviedla dlhé priesvitné žoržetové sukne a blúzky s manžetami siahajúcimi takmež až ku kolenám. Napriek tomu, že hlavnou farbou bola čierna, mohli ste postrehnúť aj niekoľko bielych kreácií zdobených obrovskými perlami. Podľa môjho názoru slúžili na spestrenie inak fádnej kolekcie. V sezóne, kde ostatní návrhári vo veľkom používajú žiarivé farby prehliadka Very Wang na mňa pôsobila tak trochu mimo a nudne.

Kolekcia sa skladala zo 47 kúskov a ja som pre vás vybrala 25 z nich.

Zdroj fotiek: http://www.vogue.com/fashion-shows/spring-2017-ready-to-wear/vera-wang/slideshow/collection

Dúfam, že sa vám aj dnešný druhý blogový príspevok páčil a už sa tešíte na ďalší. Nakoniec by som bola rada, ak mi do komentárov napíšete, ktoré modely vás zaujali najviac.

Leave a Reply

