Späť do školy!

Späť do školy!

Dnes sa znova začína škola. Je to síce už niečo vyše roka, čo som oficíalne prestala byť študentkou. Stále si však pamätám aké to je, a preto som sa rozhodla pripraviť pre vás tri outfity, v ktorých počas prvého školského dňa zažiarite.

School Icon

Hoci už začal september, stále je vonku teplo a vy máte poslednú šancu obliecť si vaše obľúbené letné šaty. Tak prečo ju nevyužiť? Ja som skombinovala bledomodré šaty s prierezom na ramenách, čo je jedným z najväčších trendov tejto sezóny, s červenými topánkami so šnurovaním. K tomu kabelka telovej farby, do ktorej si schováte zápisní na všetky dôležité informácie v novom školskom roku. Keďže sa leto ešte úplne neskončilo nezabudnite si doma okuliare proti septembrovému slnku.

School Girl

Druhý outfit je trochu viac športový. Bledosivú sukňu áčkového strihu som skombinovala s mikinou so zaujímavým geometrickým vzorom a kombinácou farieb. Na nohy si pri takomto outfite nemôžete obliecť nič iné ako conversky. Ku škole patria batohy rovnako ako obedy v školskej jedálni. Tento strieborný je perfektný a zmestí sa do neho všetko, čo by ste v prvý školský deň mohli potrebovaľ, napríklad váš smartfón alebo notebook, ak nie ste veľkou fanynkou písania si poznámok do zošita.School QueenPosledný outfit je jeden z tých elegantnejších, ktorým ale nič nepokazíte. Biele džínsy a bledomodrý top so zaujímavo strihaným chrbtom skvele dopĺňajú čierne balerínky s nápisom Cool Cat a kabelka púdrovej farby. Na oči si nasaďte štýlove Ray-Ban okuliare, do kabelky hoďte zápisník a ceruzku a ste pripravená na prvý školský deň.

Dúfam, že som vás svojimi outfitmi inšpirovala. Napíšte mi v komentároch, ktorý vás zaujal najviac. Tiež by som chcela vedieť ako ste sa vo svoj prvý školský deň obliekli vy. Ak už do školy nechodíte tak mi dajte vedieť čo ste si obliekli v prvý deň nového pracovného týždňa.

Poznámka autora: všetky outfity som vytvorila pomocou webovej stránky www.polyvore.com 

Leave a Reply

