To najlepšie z Haute Couture Fashion Weeku F/W 2016 – Armani Privé

Dnes cestujeme naspäť do Talianska, pretože v nasledujúcom príspevku budeme obdivovať tohtoročnú haute couture kolekciu Armani Privé. V predchádzajúcich blogových príspevkoch ste si mohli vychutnať to najlepšie z haute couture kolekcií značiek Fendi, Valentino, Elie Saab, Zuhair MuradChristian DiorChanel , Atelier Versace a Maison Margiela.

Mať na prehliadke vašej značky prítomnú takú módnu ikonu, akou Cate Blanchett nepochybne je, musí zákonite ovplyvniť celkový dojem, ktorý z kolekcie budete mať. Cate Blanchett je žena známa svojím dokonalým vkusom a myslím si, že som ju ešte nikdy nevidela zle oblečenú a pri sledovaní modelov Armani Privé som mala pocit, že ktorékoľvek zo šiat by si obliekla aj ona.

Armani vytvoril haute couture kolekciu, ušitú hlavne zo zamatu a pokrytú kryštálmi Swarowski. Jedným z hlavných prvkov kolekcie boli zamatové háremové nohavice, ktoré sa objavili v rôznych variáciách na viacerých modelkách. Veľmi sa mi páčila aj rafinovanosť modelov určených vyslovene na červený koberec, čierne zamatové šaty dlhé až po zem s výstrihom v tvare písemna V alebo trochu kratšie šaty až ku krku s dlhými rukávmi, úzkou sukňou a rozparkom. Za povšimnutie stála aj dlhá biela saténová róba na jedno plece s čiernou mašľou. Celá haute couture kolekcia sa skladala z 55 modelov a ja som pre vás do galérie okrem vyššie spomenutých vybrala ďaších 5, ktoré ma zaujali najviac. (Tentokrát to bolo skutočne ťažke, keďže celá kolekcia bola nádherná.)

Zdroj fotografií: http://www.vogue.com/fashion-shows/fall-2016-couture/armani-prive/slideshow/collection

Na záver by som chcela vedieť, či by ste si niektorý z modelov vybrali a prečo. Dajte mi vedieť v komentároch.

Leave a Reply

