Festival Fever

Festival Fever (3)

Festivalová sezóna je v plnom prúde, vlastne…už sa pomaly končí, ale myslím si, že ešte zopár festivalov nás čaká a preto som si pre vás pripravila 3 top festivalové outfity, ktoré podľa mňa spĺňajú všetky súčasné módne trendy.

Festival Queen

Prvý outfit sa skladá z bielych šiat odkrývajúcich ramená, jednoduchého čierneho náhrdelníka, hnedej kabelky a gladiátoriek rovnakej farby. Celý outfit dokonale dotvára plysovaný klobúk ťavej farby, ktorý je nevyhnutnou súčasťou na každom festivale ako ochrana pred slnkom. Ak k tomu pridáte aj dúhové okuliare a rúž tehlovej farby, budete festivalovou kráľovnou.

Festival Fever

V druhom outfite som skombinovala ešte stále veľmi trendy cropped top a čierne hodvábne šortky olemované čipkou v spodnej časti. Kabelku nahraďte ruksakom, do ktorého sa zmestí všetko čo budete počas dňa potrebovať. Samozrejme na nohy si obujte legendárne conversky. Festivaly sú miesto, kde môžeme byť v móde viac odvážne ako v bežnom živote, a preto si na pery naneste oranžový rúž ladiaci k topu a na nos si nasaďte štýlové slnečné okuliare, aby vám ani silné slnko nebránilo si užiť vystúpenie vášho obľúbeného interpreta.

Festival Icon

Módnou ikonou každého festivalu, na ktorý sa vyberiete, budete, ak skombinujete jednoduché sivé tričko so zaujímavým detailom v podebe uzla s dlhou sukňou zelenej farby. Všetky festivalové nevyhnutnosti skryte do čiernej strapcovej kabelky a k nej si obujte čierne sandálky. Hoci sú na vyššom opätku myslím si, že ich oceníte napríklad počas koncertu kapely, na ktorú ste čakali celý deň, ale vpredu je taká tlačenica, že ani nemá zmysel pokúšať sa prebojovať do predných radov.

Dúfam, že som vás aspoň trošku inšpirovala pri výbere toho vášho top outfitu na festival. Dajte mi vedieť v komentároch, ktorý z outfitov sa vám páčil najviac. Tiež by som rada videla vaše typy na festivalové outfity, či už ste na nejakom boli alebo nie, budem rada, ak mi do komentárov pošlete fotky s vašimi nápadmi.

Poznámka autora: všetky outfity som vytvorila pomocou webovej stránky www.polyvore.com 

Leave a Reply

