To najlepšie z Haute Couture Fashion Weeku F/W 2016 – Atelier Versace

V minulých blogových postoch ste si mohli prečítať o prehliadkach Fendi, Valentino, Elie Saab, Zuhair MuradChristian Dior a Chanel. Dnes to bude Atelier Versace.

“Táto kolekcia je pre mňa iná. Sústredila som sa viac na zavinovanie a menej na rôzne výšivky a snahu, aby moje modely pôsobili super sexy.” povedala Donatella Versace deň pred haute couture prehladkou Atelier Versace počas skúšky účesov a líčenia, ktoré sa mali použiť na show.

Supermodelka Irina Shayk predviedla nádhernú čiernu saténovú róbu ako stvorenú na červený koberec. Ďalšou známou tvárov na prehliadke bola Bella Hadid, ktorá mala na sebe nezvyčajné červené šaty s množstvom zaujímavých akoby záhybov. Ďalej ma zaujal bledoružový kašmírový kabát s mentolovou podšívkou. Modelka mala jednu chlopňu kabátu zosunutú z pleca, aby bolo vidieť purpurové korzetové šaty. Okrem týchto troch šiat si môžete v galérii pozrieť ďalších šesť modelov, ktoré sa mi z haute couture kolekcie Atelier Versace páčili najviac.

zdroj fotografií: http://www.vogue.com/fashion-shows/fall-2016-couture/atelier-versace/slideshow/collection

Ktorý model zaujal najviac vás a prečo? Dajte mi vedieť v komentároch.

Leave a Reply

