To najlepšie z Haute Couture Fashion Weeku F/W 2016 – Fendi

Od 3. júla až do 7. júla sa konal Haute Couture Fashion Week pre jeseň a zimu. Predstavili sa na ňom tí najlepší z najlepších a ja som sa rozhodla vytvoriť sériu blogových príspevkov, v ktorých vám postupne predstavím tie pre mňa najzaujímavejšie prehliadky a najkrajšie modely.

Dnes sa budem venovať módnemu domu Fendi, ktorému ako kreatívny riaditeľ už vyše 50 rokov kraľuje Karl Lagerfeld. Tohtoročná show bola výnimočna aj tým, že Fendi oslavuje 90 rokov od svojho založenia maželmi Fendi v Ríme roku 1925. Na podčiarknutie tejto významnej udalosti prepravili všetkých svojich pozvaných hosti z Paríža, kde sa haute couture fashion weeky bežne konajú, do Ríma. Miestom konania prehliadky bola fontána di Trevi zo slávneho filmu La Dolce Vita. Modelky sa prechádzali po priehľadnom móle postavenom priamo na vode fontány. Lagerfeld sa pri tvorení tohtoročnej haute couture kolekcie inšpiroval rozprávkovou knižkou Na východ od slnka a na západ od mesiaca,  obsahovala 47 dizajnov, z ktorých tie najzaujímavejšie si môžete pozrieť v galérii. Musím sa, ale priznať, že to bolo pre mňa skutočne ťažké rozhodovanie, keďže každý jeden model bol nádherný.

zdroj: http://www.vogue.com/fashion-shows/fall-2016-couture/fendi/slideshow/collection

Čo myslíte, bola to prehliadka hodná 90-teho výročia založenia Fendi? Ja osobne si myslím, že určite áno. Tiež by som chcela vedieť ktorý z modelov sa vám páčil najviac a prečo.

Leave a Reply

